Na konkretnih primerih bomo preučili, kako oblikovati optimalno digitalno uporabniško izkušnjo z jasnim ciljem – naj bo to prodaja izdelkov ali pridobivanje kontaktov potencialnih kupcev. Uporabniška izkušnja je ključnega pomena za dosego želenih rezultatov, saj na njeni podlagi uporabnik odloča, ali bo zaupal vaši blagovni znamki in jo priporočal naprej.
Vljudno vabljeni.
Vsebina:
- razumevanje digitalne uporabniške izkušnj,
- pomen digitalne pismenosti in zagotavljanje varnosti podatkov,
- učinkovita komunikacija in odzivanje na povratne informacije strank,
- usmerjenost v stranke, prilagajanje storitev in izboljšave,
- ui/ux.
Izobraževanje je namenjeno:
√ UX/UI strokovnjakom,
√ spletnih trgovcem,
√ digitalnim strategom,
√ marketinškim strokovnjakom,
√ vodjem projektov,
√ vsem, ki želijo izboljšati digitalno pismenost.
Predavatelj Rok Makovec je soustanovitelj in direktor spletne marketinške agencije IT Melona. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. Sodeluje kot organizator marektinške konference Digitalni Laboratorij. Ukvarja se z marketinškimi aktivnostmi in prodajo po celotni Evropi (projekt OI Concept, NLP Sweden, KinG Kong Corporation Pty Ltd).
***
Polna vrednost storitve: 500 €/udeleženca
Storitev je izvedena v okviru projekta SRC-EDIH, ki ga sofinancirata Evropska Unija (št. pogodbe 101083351) in Ministrstvo za digitalno preobrazbo. Prejeta storitev je sofinancirana v višini 25 % polne cene kot državna pomoč skladno z 31. členom Uredbe komisije (EU) št. 651/2014 z dne 17. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive z notranjim trgom pri uporabi členov 107 in 108 ter skladno z Uredbo komisije (EU) 2023/1315 z dne 23. junija 2023. Pomoč je dodeljena na podlagi Programa ukrepov spodbujanja podjetništva MDP v obdobju 2022-2030.