Vse več podjetij se sooča z vprašanji, kako učinkovito vzpostaviti sistem skladnosti poslovanja in notranjih pravil – tako zaradi zakonodajnih zahtev kot zaradi potrebe po boljši organizaciji in obvladovanju tveganj.
Na izobraževanju boste dobili jasen in praktičen pregled ključnih zahtev za vzpostavitev notranjih pravil v skladu z zakonodajo in smernicami (npr. PETZ), skupaj z glavnimi koraki, ki jih je smiselno upoštevati pri urejanju področja v praksi.
Vsebina izobraževanja:
• Kaj pomeni skladnost poslovanja in zakaj je pomembna?
• Pregled zakonodajne regulative in vloga notranjih pravil (s poudarkom na PETZ).
• Obvezne sestavine notranjih pravil.
• Kako se lotiti urejanja področja – praktični pristop in zaporedje korakov.
• Tipične napake in kako se jim izogniti.
• Vzdrževanje sistemov in prilagajanje spremembam s poudarkom na notranjih presojah.
Izobraževanje je namenjeno odgovornim osebam za področje pisarniškega poslovanja, skladnosti, upravljavcem dokumentacije, pravnikom, vodjem procesov in IT-oddelkom, pa tudi vsem, ki želijo bolje razumeti zahteve za pravno varno in učinkovito poslovanje.
Izobraževanje vodi Kristina Vene.
Datum: 12.6.2025 ob 9:00, hibridno, 3 – 4 (šolske) ure
Izobraževanje bo izvedeno v primeru, da se prijavi najmanj 5 udeležencev.
