Avtomatizacija in digitalizacija prodaje 

Zakaj je pomembna uvedba posamezne digitalizirane rešitve v prodajni proces: tako bomo spoznali, kaj je potrebno razumeti ob odločitvi za tovrsten sistem, kako vrednotiti prihranke in kako pripraviti zaposlene na digitalni prehod. Seznanili se bomo z oblikovanjem prodajne strategije, z načinom prestrukturiranja prodaje, načrtovanjem ciljev in KPI-jev ter spremljanjem doseganja rezultatov.

Podrobnosti dogodka

Datum pričetka:
Lokacija:
Izvajalec:
Organizator:
Trajanje:
Cena mikro podjetje:
Cena MSP:
Cena Veliko podjetje:
Cena Javne organzacije

Prijava na dogodek

Hidden
Hidden
Email naslov za podatke o dogodku in račun.
Tip podjetja
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
V Razvojnem Centru Novo mesto spoštujemo vašo zasebnost in se zavezujemo, da bomo osebne podatke, pridobljene prek obrazca za prijavo na e-novice, skrbno varovali v skladu z zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Več o varstvi osebnih podatkov: Politika varstva osebnih podatkov