Avtomatizacija in digitalizacija prodaje 

Zakaj je pomembna uvedba posamezne digitalizirane rešitve v prodajni proces: tako bomo spoznali, kaj je potrebno razumeti ob odločitvi za tovrsten sistem, kako vrednotiti prihranke in kako pripraviti zaposlene na digitalni prehod. Seznanili se bomo z oblikovanjem prodajne strategije, z načinom prestrukturiranja prodaje, načrtovanjem ciljev in KPI-jev ter spremljanjem doseganja rezultatov.

***
Polna vrednost storitve: 500 €/udeleženca
Storitev je izvedena v okviru projekta SRC-EDIH, ki ga sofinancirata Evropska Unija (št. pogodbe 101083351) in Ministrstvo za digitalno preobrazbo. Prejeta storitev je sofinancirana v višini 25 % polne cene kot državna pomoč skladno z 31. členom Uredbe komisije (EU) št. 651/2014 z dne 17. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive z notranjim trgom pri uporabi členov 107 in 108 ter skladno z Uredbo komisije (EU) 2023/1315 z dne 23. junija 2023. Pomoč je dodeljena na podlagi Programa ukrepov spodbujanja podjetništva MDP v obdobju 2022-2030.

Podrobnosti dogodka

Datum pričetka:
Datum konca:
Lokacija:
Izvajalec:
Organizator:
Trajanje:
Oblika udeležbe:
Subvencionirana cena za mikro podjetja:
Subvencionirana cena za MSP:
Polna cena za velika podjetja:
Subvencionirana cena za javne organzacije

Prijava na dogodek