Avtomatizacija in digitalizacija prodaje 

Spoznali boste, kako na podlagi analize preteklih prodajnih rezultatov postaviti cilje in oblikovati strategijo za doseganje želenih rezultatov. Ali so res nujne visoke investicije v programske rešitve za uspešno vodenje prodajnih procesov? Skupaj bomo raziskali, katere marketinške taktike je potrebno uvesti v podjetje za uspešno digitalizacijo prodajnega procesa.

Poseben poudarek bomo namenili povezovanju spletnih aktivnosti s fizičnim zaključevanjem prodaje. Na praktičnem primeru bomo preučili prodajni proces visoko cenovnih izdelkov, analizirali uporabljene marketinške in prodajne taktike, ter pregledali celoten poslovni model in programsko opremo, ki je bila potrebna.

Vljudno vabljeni. 

Vsebina:

  • uvedba digitaliziranih rešitev v prodajni proces,
  • strateško načrtovanje digitalne prodaje in prestrukturiranje procesov,
  • usmerjenost v stranke in poznavanje trga,
  • razvoj digitalne pismenosti in izboljšanje prodajne naravnanosti,
  • učinkovita komunikacija in strokovnost v prodajnih procesih,
  • uporaba digitalnih orodij za doseganje zastavljenih ciljev.

Izobraževanje je namenjeno:
√ vodjem prodaje,
√ podjetnikom, ki uvajajo digitalne prodajne rešitve,
√ marketinškim strokovnjakom,
√ vodjem projektov v prodaji in
√ vsem, ki želijo izboljšati digitalno pismenost in strokovnost v prodaji.

Predavatelj Rok Makovec je soustanovitelj in direktor spletne marketinške agencije IT Melona. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. Sodeluje kot organizator marektinške konference Digitalni Laboratorij. Ukvarja se z marketinškimi aktivnostmi in prodajo po celotni Evropi (projekt OI Concept, NLP Sweden, KinG Kong Corporation Pty Ltd).

***
Polna vrednost storitve: 500 €/udeleženca
Storitev je izvedena v okviru projekta SRC-EDIH, ki ga sofinancirata Evropska Unija (št. pogodbe 101083351) in Ministrstvo za digitalno preobrazbo. Prejeta storitev je sofinancirana v višini 25 % polne cene kot državna pomoč skladno z 31. členom Uredbe komisije (EU) št. 651/2014 z dne 17. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive z notranjim trgom pri uporabi členov 107 in 108 ter skladno z Uredbo komisije (EU) 2023/1315 z dne 23. junija 2023. Pomoč je dodeljena na podlagi Programa ukrepov spodbujanja podjetništva MDP v obdobju 2022-2030.

Podrobnosti dogodka

Datum pričetka:
Datum konca:
Lokacija:
Izvajalec:
Organizator:
Trajanje:
Oblika udeležbe:
Subvencionirana cena za mikro podjetja:
Subvencionirana cena za MSP:
Polna cena za velika podjetja:
Subvencionirana cena za javne organzacije

Prijava na dogodek